Skip to main content

Job Alert

About Us

2 Bridge is the go-to company for those venturing in life sciences. We create value together with investors, university TTOs, life sciences hubs, startups, biotech, medtech, and pharma. We thereto leverage our Ecosystem and tailored cross-functional teams, to efficiently convert investments into valuable assets. Specifically, to support and build successful life sciences companies, we assemble and guide multi-disciplinary teams of experts in corporate and healthcare product development (non-clinical, CMC and clinical operations). These teams are never defined by geography, but specifically tailored to the project needs.

Vacancy

We are seeking to fortify our team by recruiting a skilled Office & Management Assistant.

2 Bridge is een in België gevestigde dienstverlener die wetenschappelijke ondersteuning alsook projectleiderschap biedt voor de ontwikkeling, registratie en productie van farmaceutische en gezondheidsproducten.

Op dit moment zijn wij op zoek naar een Office & Management Assistant.

Jouw verantwoordelijkheden

Je taak is tweeledig. Zo ben je enerzijds verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor en anderzijds voor logistieke ondersteuning van het 2 Bridge team. Tot je takenpakket behoort onder meer:

Executive Management Assistant & Frontdesk

• Administratieve ondersteuning Management Team & Team leden

• Onthaal leveranciers & bezoekers

• Voorbereiden van vergaderingen en het klaarmaken van vergaderzalen.

• Management van grotere en kleinere interne evenementen

• Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, zoals e-mails, telefoongesprekken en post.

• Beheren van reisarrangementen en accommodaties voor alle teamleden, inclusief het beheren van inschrijvingen congressen & opleidingen.

• Assisteren bij administratieve taken, zoals archivering, databeheer en facturatie.

Office Management Assistant

• Beheer & aankoop kantoorbenodigdheden, IT-apparatuur, lunches, etc.

• Contacten onderhouden met leveranciers en dienstverleners & opvolgen van (onderhouds-) contracten

• Up-to-date houden van database met IT-apparatuur in ERP systeem

• Hands-on taken zoals het op orde houden vergaderzalen en keuken.

Jouw profiel

  • Je behaalde een diploma Management Assistant of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je bent pro-actief en flexibel ingesteld;
  • Je werkt vlot met MS Outlook, Word, Excel & PowerPoint;
  • Je bent accuraat in wat je doet en je hebt aandacht voor orde en netheid;
  • Je bent taalvaardig in het Nederlands en Engels, vlot Frans begrijpen is een meerwaarde.

Wat we aanbieden

Een gevarieerde job en een aangename werksfeer binnen een enthousiast team waar menselijke interacties, teamwork en het samenbrengen van verschillende perspectieven hoog in het vaandel staan.

Hoe solliciteren

Voor meer informatie over deze opportuniteit kan je contact opnemen met Nathalie Donvil op +32 473 93 37 09 of stuur je cv en motivatiebrief naar HR@2bridge.be.

Important!

If you’d like to apply, please make sure to send your resume to HR@2bridge.be. This position is designed with flexibility in mind, catering to both part-time and full-time commitments. If you’re intrigued, send us your application, and let’s discuss the possibilities! Thanks and good luck.

 

 

Apply here